niedziela, 4 stycznia 2015

Seria urodzinowa - Dla Moniki


Słoneczko moje - zaczarowane
Jak wielki Dar -  od Boga mi dane
Święto dziś Twoje i całej rodziny,
bo urodziny Twe dziś obchodzimy
Droga Moniczko 
W dniu Twego święta
Twa śląska rodzina o Tobie
pamięta
Niech Ci Moniczko słoneczko wciąż świeci
Niechaj kochają -
Marcinek i dzieci
Niechaj pomysły przychodzą gotowe
i rodzą się książki wciąż nowe i nowe
I oczywiście bądź stale nam zdrowa
Niechaj już nigdy nie boli Cię
głowa
Szczęśliwa bądź i radosna
jako ta wczesna - po zimie - wiosna
To są życzenia Moniczko kochana
ode mnie - Gabrysi,
oraz Bogdana


7 komentarzy:

  1. Wśród śnieżnej ciszy
    śpiewam "sto lat"
    może Monika usłyszy …
    Z serca Ci życzę
    zdrowia i szczęścia,
    oraz pomyślności,
    i całego morza miłości.
    Przyjaźni prawdziwych,
    tych przez czas sprawdzonych,
    czytelników Twą twórczością
    szczerze zachwyconych.
    Wiesz kto dobrze Ci życzy ?
    No przecież to ja !
    Kuzynka Gabrysi - Basia A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Kuzynko Basiu, adoptowana również przeze mnie:), bardzo za życzenia dziękuję i wybacz, że dziś nie rymuję, ale weny zbrakło, a poza tym dwie Poetki w tym miejscu wystarczy:)
      Dziękuję Ci, kochana Basiu za to, że w tym ważnym dla mnie dniu i Ty jesteś ze mną:) Te przyjaźnie trwają, Czytelnicy nie opuszczają, a ja tęsknię za Śląskiem i za odwiedzinami w pewnym małym, ale tak przytulnym mieszkanku, z którego nie chce się wychodzić...
      Przytulam Cię, Basiu, mocno!
      M.

      Usuń
  2. I ja się dołączam do życzeń...Moniko, zdrowia i radości!!! Gabi, wierszyk świetny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabrysiu... wiesz jakie to uczucie, dowiedzieć się, że masz śląską rodzinę? Jesteś, moja cudowna Czarodziejko, niesamowita i tak kochana, że brakuje mi słów, aby Ci podziękować za życzenia i za wszystko kim i czym dla mnie jesteś!
    DZIĘKUJĘ! Z całego serduszka dziękuję Tobie i Bogdanowi za to, że jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko-ponieważ tu zrobił się kącik z życzeniami urodzinowymi dla Ciebie tak pięknie ..rozpoczętymi przez Gabrysię,Basię i Monikę niech i ja złożę Ci najserdeczniejsze życzenia....
    "Życzę Ci..
    ...abyś w dniu swoich urodzin
    obejrzała się za siebie,
    a potem spojrzała w przyszłość.
    Czy rozpoznajesz drogę,
    którą przeszłaś?
    Czy wiesz,dokąd idziesz?
    Czy "widzisz" wskazania
    wewnętrznego kompasu,
    który wyznacza kierunek Twego życia?
    Życzę Ci wiele cierpliwości i sił,
    dzięki którym będziesz czyniła tyle dobra,
    ile tylko pragniesz"
    Moniko z urodzinowymi uściskami....(wybacz ten 1 dniowy poślizg)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko, z całego serca dziękuję za przecudne i takie mądre życzenia! Przytulam Cię mocno w tym Gabrysiowym kąciku:)

    OdpowiedzUsuń