Gabrysia - dzieciom " Wizyta u dentysty"



Pani stomatolog miła
dziś mi ząbek wyleczyła
Dziura nieładnie wyglądała
i trochę bolała
Na fotel wygodny się wgramoliłam
buzie szeroko otworzyłam 
i czekałam
Kiedy w fotelu siedziałam
kafelki na ścianie liczyłam
nawet ze strachu się w duszy modliłam
A pani doktor  zgrabnie
wyleczyła mi ząbek
bardzo ładnie
Nawet nie wiem kiedy to zrobiła
Ja w tym czasie wierszyk ułożyłam
Potem z fotela wstałam
i pięknie podziękowałam
O piękny uśmiech trzeba dbać
i nie należy się dentysty bać 


11 komentarzy:

  1. Pani dentystka powinna sobie ten wierszyk wydrukować i jak dyplom powiesić w poczekalni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam zamiar zrobić Asiu. Na kolejną wizytę wydrukuję i sprezentuję :)

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczny wierszyk:) I zarazem posiadający edukacyjny charakter:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, aby każdy mój wierszyk dla dzieci był edukacyjny i pobudzał do dyskusji na spotkaniach :)Już wiem na jaki temat pogadamy sobie na najbliższych

      Usuń
  3. Wspaniały wierszyk dla najmłodszych, bardzo pouczający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz Natalio - myślę, że tym wierszykiem wykonam trochę dobrej roboty :)

      Usuń
  4. Mój mały wnuk się nie boi -po prostu nie otwiera u dentysty buzi:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiele osób lubi wizyty u dentysty - ja do niedawna również nie byłem wielkim fanem stomatologów ;) Na szczęście jakiś czas temu trafiłem na naprawdę świetnego dentystę - jeśli wy wciąż poszukujecie swojego ideału, kliknijcie w ten link.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.