Nieco inne...ŻYCZENIA


25 komentarzy:

  1. Gabrysiu, świetny pomysł, bardzo mądre słowa, jakbyś dopiero co z panem Bogiem rozmawiała :-)
    Puszczę sobie w święta jeszcze, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł tych życzeń zrodził się, kiedy na jednym z blogów przeczytałam wpis o tym, kto jest po drugiej stronie i pomyślałam, że to dobra okazja by się pokazać i powiedzieć coś od serca. Może zapoczątkuję jakiś cykl filmików z serii „ poznajmy się „ jak myślisz Asiu ? Cieszę się że Ci się spodobało 😘

      Usuń
  2. Jak miło Cię zobaczyć:):) Cudne życzenia...Jaka fajna niespodzianka
    Wielu serdecznych przytuleń..cudne:):)
    Wszystkiego DOBREGO Gabrysiu i do miłego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu i cieszę się, że mi się niespodzianka udała 😁

      Usuń
  3. Gabrysiu - bardzo serdecznie Ci dziękuję za piękne życzenia.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ciepłe i wzruszające życzenia. Dziękuję Gabrysiu. 😘 Moje pojawią się na blogu już w wigilię. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie :) Ściskam serdecznie Agnieszko

      Usuń
  5. Dziękuję, Gabrysiu! Taki spokój i ciepło bije od Ciebie, gdy sie patrzy na Twoją twarz i słucha głosu.Miałaś wspaniały pomysł z tym video! Ściskam Cie mocno i serdecznie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokój i ciepło powiadasz... ;) chyba dlatego że tak ciepło o Was wszystkich myślałam Oleńko. Cieszę się, że to poczułaś

      Usuń
  6. Radosnych , zdrowych i spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabrysiu dziękuję za kartkę świąteczną,wybacz że podobną się nie odwzajemniłam. Obiecuję poprawę za rok. Dzisiaj życzę spokoju, miłości, anielskiego wsparcia w trudnych chwilach i spełnienia marzeń. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, wcale nie czekam na odwzajemnienie - cieszę się, że kartka dotarła, bo poczta lubi płatać figle. Pozdrawiam świątecznie :) Dobrego, świętowania i dziękuję za piękne życzenia.

      Usuń
  8. Zdrowych i spokojnych :) Zazdroszczę, bo jakoś nie mam odwagi pokazywać swojej fasady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam :) Kiedyś też pewnie bym się nie odważyła, ale dlaczego nie? Dlaczego ukrywać się w czeluściach internetu, każdy z nas ma coś do zaoferowania światu łącznie ze swoja " facjatą" :)))a Innej przecież nie będzie...Pozdrawiam ciepło

      Usuń
    2. ojtam, ojtam, pokaż się wspaniała dziewczyno :)

      Usuń
    3. Gabrysiu, już ci mówiłam, że piękne życzenia, ale jeszcze raz nie zaszkodzi :)

      Usuń
    4. Popieram Cie Iwonko w tym pierwszym:) a za drugie dziękuję :)

      Usuń
  9. Ależ miło było Cię zobaczyć i posłuchać!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aguniu, mam nadzieję, że może to jakiś początek blogowego "wyzwania" ?

      Usuń
  10. Piękne życzenia Gabrysiu ! Słuchałam ich już na fb. Pozdrawiam Was serdecznie :)) Niech się spełni !!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.