Anieli w kąpieli

Od bardzo dawna
 gdy świat na Święta się weseli 
wszyscy i wszystko wędruje do kąpieli
Do kąpieli wędrują dusze zabłąkane
nawiązują się wszystkie
kontakty zerwane
Okna, serwetki sztućce i talerze
to wszystko razem do kąpieli bieży
Nastał i u mnie dzisiaj dzień wesoły
do kąpieli przybiegły wszystkie moje anioły
Coż był za rwetes
jakie zamieszanie
gdy się zaczęło aniołów kąpanie
- Weź się posuń trochę mały
bo mi twoje włosy w skrzydła się wplątały
Duży mniejszego mocno wziął pod rękę 
bo się przestraszył 
wody troszeńkę
Jeden drugiego popychał skrzydłami
wszystkie się chciały 
pobawić  bańkami
Duże dostojnie powagę udawały
i w żadne dyskusje się zbytnio nie wdawały
Lecz widać po minach, że kąpiel w pianie
to dla nich także wielkie używanie
Długo ta kąpiel anielska trwała
aż w końcu woda z miski się wylała
bo przecież w takim radosnym tłumie
nawet woda powagi 
 zachować nie umie
Błyszczą teraz wszystkie 
widać je z daleka
i chyba nie mogą już Świąt
 się doczekać




8 komentarzy:

  1. Jaki wesoły, radosny wierszyk i jaka ładna kolekcja aniołków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja rośnie z dnia na dzień i wcale nie uważam że to" łapacze kurzu" jak niektórzy mówią, wręcz że łapacze dobra, które i mnie się udziela

      Usuń
  2. Uśmiechnęłam sie nie raz, nie dwa, wierszyk dla wieku od 1 do 101 :-)
    Mam nadzieję, że aniołom nie zamoczyły sie skrzydła, ale przy kominku szybko wyschną:-)
    Faktycznie wszystko przed świętami wędruje do kąpieli i dobrze :-) Ma być pachnąco i błyszcząco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Asiu że się pouśmiechałaś, bo ja podczas kąpania aniołków też się śmiałam z tego powodu, że mokrymi rękami pisałam na karteczkach fragmenty do tego wiersza ;) Czasem i porządki przedświąteczne mogą być zabawą prawda?

      Usuń
  3. Ha ha ha !!! Cudnie napisane !!! Lubię Twoje poczucie humoru. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne aniołki:) Ja w swojej kolekcji mam tylko jednego, ale dzielnie mnie pilnuje siedząc sobie na moim biurku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zaczęło się od jednego :) On ma moc przyciągania :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.