Poczytaj mi Gabrysiu- czyli idzie nowe

Kochani 
Wczoraj rozmawiałam z kobietami biznesu i podpowiedziały mi nieco, na temat - jak poszerzyć swoje możliwości. Póki, nic nie wskazuje na to, bo promowanie mojego pisania mogło przebiegać w inny sposób, niż dotychczas - czyli - podróżując i spotykając się z czytelnikami, zresztą taki sposób odpowiada mi najbardziej.
Jednak wystarczy lekki przestój w "pracy" i moje pełne pudła z książkami - jak leżały - tak leżą.
Bywa różnie, zdrowie... strajki... i moja promocja wypracowana przez lata, też czasami zawodzi.
Mądre panie specjalistki, podpowiedziały mi jeszcze inny sposób, a że ostatnio sporo dzieci mówi mi o tym, że ich marzeniem jest zostać " youtuberem" , stwierdziłam, czemu nie :) czemu nie ja... świat idzie wszak z postępem. Swój kanał posiadałam już od dawna, choć nawet nie wiedziałam, że to ma swoją nazwę i okazuje się, że się przydał.
Tak więc uroczyście chciałam Wam oznajmić początek nowej ery - cyklu pod nazwą
 " Poczytaj mi Gabrysiu" 




Znajdą się tam filmiki promujące moje książki dla dzieci ( na razie) i fragmenty tych książek czytane w formie... może dobranocek, a może " teleranków"... zobaczymy, jak to się rozwinie. 
Zapraszam Was do  subskrybowania mojego kanału i do podawania dalej. Będzie mi bardzo miło, jeśli stwierdzicie, że warto to komuś polecić. 

22 komentarze:

  1. Moje gratulacje Gabrysiu. Oczywiście już subskrybuję kanał. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo !!! Bardzo fajny pomysł z czytaniem fragmentów książek na kanale YT !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, mam nadzieję, że to jakoś rozkręcę :)

      Usuń
  3. Już zasubskrybowałam. :) Gratulacje, bardzo mnie motywuje Twoja walka o marzenia. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tak sobie myślę, że "walka "to może nie jest - bo to co robię sprawia mi przyjemność, ale nie umiem znaleźć słowa zastępczego :)

      Usuń
  4. I tak trzymaj, idziesz z duchem czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Trzymam kciuki za rozwój Twojego kanału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to kolejny dobry pomysł na propagowanie swoich prac. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę! Widzę że zmierzasz w zupełnie nowym kierunku...i bardzo dobrze! Trzymam kciuki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajny pomysł na promocję książek :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.