Urodziny Misia

Od samego rana
wielkie święto dzisiaj
Wszyscy obchodzimy 
urodziny misia
Czy jesteś duży czy całkiem mały
łapki misia twego 
nie raz cię
przytulały
Czasem przyjaciel odchodzi w dal
i wtedy jest ci bardzo żal
Czasem świat wydaje się bardzo okrutny
i jesteś wtedy smutny
Ale jest ktoś kto się nie zmienia
przez całe wieki 
i całe pokolenia
Pluszowy miś zawsze czas znajduje
wraz z tobą się smuci
i z tobą się raduje 
Może gdzieś w kącie leży zapomniany
 smutny i trochę 
zapłakany
Poszukaj szybko misia swego
przytul się do niego
Niechaj  radośnie
 dzisiaj świętuje
bo świętowania także
 czasem 

potrzebuje

32 komentarze:

  1. Miś to najlepszy przyjaciel. Kiedy patrzę na swojego dwuletniego siostrzeńca, który nie rozstaje się ze swoim misiem aż mi się serce raduje. Miś jest razem z Karolkiem od dnia jego narodzin i są praktycznie nierozłączni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem dalszego ciągu tej przyjaźni :) Buziaki dla Karolka

      Usuń
  2. Stwierdzam ze smutkiem, że dzieci ostatnio przytulaj Świeżaki z Biedronki, a misiów jak na lekarstwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zauważyłam, że nie tyle dzieci - ile mamusie za Świeżakami gonią. Ciągle widzę na FB ogłoszenia mam - na temat wymiany Świeżaków, a dzieci jakby były obok tego wszystkiego - takie odnoszę wrażenie

      Usuń
    2. Mamy swoją drogą, ale w szkole na ławkach, gdzie nie wejdziesz, wszędzie świeżaki, nawet do biblioteki przychodzą ze świeżakiem pod pachą...a podobno są także Lidlaki, masakra!

      Usuń
  3. Powstają coraz to nowe pluszaki, ale myślę, że Miś pozostanie zawsze na pierwszym miejscu:) Mam takiego małego misia i lecę go przytulić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miś został odpowiednio przytulony z okazji święta :)

      Usuń
  4. Miś moim zdaniem przeczeka i tych świeżaków z Biedronki i inne cuda.Mnie cieszy ,że u mojej wnuczki na czołowym miejscu jest rodzinka misiowa od Ciebie.Jak również czytane są "Misie-Gabrysie" na dobranoc. Nie pozostaje nic innego jak serdecznie pozdrowić ...oczywiście misiowo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jestem dumna Grażynko... serce mi rośnie i chyba skrzydła też ;) Dziękuję za Twoje słowa

      Usuń
  5. Och, wspaniały wiersz. Tak pasuje do mojej obecnej sytuacji. Ja potrzebuję takiego misia. Bardzo poruszający, bardzo piękny wiersz i te misie przesłodkie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam wirtualnie, może nie tak jak miś ale z całą serdecznością...

      Usuń
  6. Tak, dzień misia to bardzo ważne święto... W poniedziałek moja Młoda idzie z Misiem do przedszkola;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz dzieci cały tydzień świętują z misiami - bo święto w sobotę więc jest okazja zarówno tydzień przed - jak i po...

      Usuń
  7. Misiu musi być.Kiedy miałam 7 lat, wygrałam w konkursie olbrzymiego misia, był taki duży jak ja. Niestety nie dożył sędziwego wieku, ponieważ bezustannie przeprowadzałam na nim operacje, więc nie miał szans. Ale cały czas jest ze mną misiu o wielkiej wartości, bo towarzyszył mojemu synowi od najmłodszych lat, potem był z moją kochana śp. Mamą, a teraz jest ze mną. Zawsze.
    Serdeczności Gabrysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty miałaś jakieś chirurgiczne zapędy Agnieszko? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Cudowny wierszyk, masz duży talent ☺
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuje <3
    Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Swieżaki urodą nie grzeszą - za to miś nawet ten "wytulony" jest zawsze fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam misie:)) Mogą być przyjaciółmi człowieka przez całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - przyjaciółmi, którzy nigdy nie zawodzą

      Usuń
  11. O, przegapiłam to święto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie jest za późno bo ja jeszcze jutro jadę na bal urodzinowy :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Aż przypomniałaś mi o takiej dobrej znajomej, która kolekcjonowała misie...
    Rok temu odeszła... za wcześnie...
    Wspaniały człowiek...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Madziu że kolekcjonowanie misiów świadczy samo w sobie, że była dobrym Człowiekiem. Żal że tacy ludzie szybko odchodzą...

      Usuń
  13. Bardzo fajny wiersz. Na poprzednim kierunku studiów brałam udział w Dniu Pluszowego Misia, jaki organizowała opiekunka naszego roku. Całkiem ciekawe doświadczenie to było. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - bardzo ciekawe doświadczenie :) Ja miałam w tym roku dwa tygodnie imprezowania :)

      Usuń
  14. Śliczny wiersz o przytulaniu misia ! Pamiętam z dzieciństwa, że miałam takiego misia ulubionego, a on był taki brzydki, szary i twardy. Mimo tego bardzo go lubiłam. Potem dostałam drugiego misia na Mikołajki. Tata zostawił go w wielkiej paczce na ośnieżonym balkonie, a ja myślałam, że Mikołaj o mnie zapomniał. Ten drugi misiek był już inny, nowoczesny, miękki i miał długie futerko. Coś w tych miśkach jest, że każde dziecko chce mieć misia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pamiętam misia z dzieciństwa... Ale mam teraz Misia - pamiątkę po mojej przyjaciółce, która niestety odeszła. Siedzi przy moim łóżku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie smutne byłoby życie bez misia. Też mam pluszaka i sobie leży, ponieważ już się nie bawię, niemniej wspominam, bo już dwa pokolenia się nim bawiły, może kiedyś i trzecie zachwyci.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.