Co u mnie jesienią

Co u Was? 
U mnie dzieje się, dzieje...
Nie byłabym sobą, gdybym od czasu do czasu czegoś nie wygrała  Voila - jest i wygrana.


A jak to było?
Całkiem zwyczajnie
 Firma ogłosiła konkurs, w którym wzięłam udział.


Gdy otrzymałam wiadomość o wygranej i chciałam się nią podzielić, zasypały mnie jak lawina, komentarze o oszustwach naciągaczach itp. I żeby broń Boże danych nie podawać.
Tylko jak - pytam - firma ma za mnie zapłacić podatek od nagrody - nie znając moich danych...
Jestem już przyzwyczajona do tego, wspomniawszy np. historię z samochodem, o której można przeczytać 

Ale wiecie... przykre to jest, że w dzisiejszych czasach tak trudno ludziom uwierzyć w to, że ktoś ma szczęście, a już się tym szczęściem radować - przekracza barierę ludzkich możliwości.
Zostaliśmy tak nasączeni strachem, że oszustwa "czają się"
 w każdym kącie i na każdym kroku, a ja po prostu wzięłam udział w konkursie i już.
Teraz ustalamy termin wyjazdu w to magiczne miejsce 


A teraz z innej dziedziny :)
Wczoraj byłam na koncercie Edyty Górniak i z góry zaznaczam - nie interesuje mnie, kto i co sądzi o jej życiu prywatnym.
Bo zanim jechałam na koncert - też się nasłuchałam...
Jestem zakochana w jej głosie, piosenkach od lat.
Kiedyś miałam wszystkie jej kasety, teraz mam płyty. 
To co usłyszałam wczoraj, na żywo - przeszło moje najśmielsze wyobrażenia o tym - ile ta kobieta ma w płucach pary, a w głosie mocy.
ODLECIAŁAM
Tyle Wam powiem
Ukradkiem też... wytarłam kilka łez, które gdzieś tam się przecisnęły - na dźwięk melodii, poruszających  najgłębsze pokłady mojego serca. 

Na początku koncertu padły słowa, że piosenki są, jak stemple odbite na wydarzeniach z życia i tak samo, jak zapachy - ożywiają wszystko to, w czym brały udział.
Taka prawda - dla mnie właśnie piosenki Edyty są takimi 
" stemplami"
Tego utworu akurat nie było - może i dobrze :) 
Ale kocham go
I na zakończenie coś co udało mi się nagrać :) 
A reszta została wchłonięta we mnie.


22 komentarze:

  1. Gratuluję, jesteś prawdziwym farciarzem :-) fakt, jesteśmy podejrzliwi, ale też faktem jest, że ciągle nam podrzucają a to fałszywe sms-y, a to maile ze szkodliwymi załącznikami a to podszywają się pod znajomych, a to łańcuszki w messengerze mające zbierać o nas dane. Osobiście przeżyłam już kilka takich akcji. Jedna z nich była nawet śmieszna. Dostałam maila od życzliwego, który poinformował mnie, że zainstalował mi zdalnie złośliwe oprogramowanie i śledzi jakie zboczone filmy oglądam i że w ogóle jest ze mnie świntuszek. Z pewnością nie będę chciała, żeby o tym dowiedział się mój mąż więc lepiej będzie jeśli przeleję mu na konto pieniądze za milczenie. Mail wyglądał na masową robotę aczkolwiek czegoś takiego nikt z moich znajomych nie dostał. Kiedy przeczytałam to na głos w pracy koleżanka oburzyła się: no i co, że oglądasz, przecież jesteś dorosła. Akurat nie oglądałam, ale mail był tak napisany, że gdyby oglądał to mógłby się nabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej historii jeszcze nie słyszałam 😱 . Przeżyłam natomiast koszmar walki o zwrócenie mojej cioci pieniędzy , po jednej z prezentacji , na której kupiła skaner mający wykrywać wszelkiej maści - choroby🙄 Oczywiście rozumiem te wszystkie relacje, bo to nie człowiek winien a całokształt, w Jakim żyjemy .

      Usuń
  2. Dobrym ludziom szczęście sprzyja!
    Nieufność niestety rządzi naszym życiem, bo zbyt wielu oszustów wokół, ale firma znana i miejsce nie z kosmosu, wręcz przeciwnie - jak z bajki.
    Życia prywatnego gwiazd wolę nie znać, bo taka wiedza zniechęca do wykonawcy, a po co?
    Gratulacje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego Asiu dziwiło mnie to, że tłumaczeniom nie było końca . A jak mawiał mój Tata „ im mniej wiesz - tym jesteś zdrowsza „ to odnośnie życia prywatnego gwiazd 😊 a ja dodałabym - tym lepiej bawisz się na koncercie 😊. Poza tym - kto się nie przejdzie w czyichś butach - nie ma prawa ani osadzać , a już tym bardziej oceniać.

      Usuń
  3. Moje gratulacje kochana. Cieszę się razem z Tobą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, ależ rewelacyjna wygrana! A Edyta głos ma świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiecham się czytając tak jak ja bym wygrała - gratulacje :) Edyta Górniak ma kawał głosu, każdy ma wady i zalety artyści też... Życzę udanego wyjazdu takiego pachnącego wolnością, może po powrocie coś o tym wyjeździe nam opowiesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że opowiem z wielką przyjemnością - tym bardziej, że chcemy dokupić sobie jeden nocleg , żeby w pełni poczuć ten klimat . Dziękuje ❤️

      Usuń
  6. Cieszę sie Twoja radością, Gabrysiu!Naprawdę masz szczęście, Los sprzyja Ci i usmiecha sie do Ciebie raz po raz. Czemuż by więc nie odwdzieczać mu sie ufnościa, zyczliwością i otwartoscią?
    Obejrzałam załączony przez Ciebie filmik o tym hotelu. Ale pięknie tam, ale kuchnia wspaniała, no i te zabiegi w spa i dostęp do jaccuzi, basenu itp. Tylko korzystac jak juz ma sie tak świetna okazję! Ciekawa będę Twojej relacji stamtąd.
    A co do Edyty Górniak, to też ją lubię. Za piekny głos, za wrażliwosć, za prawdę, która od niej bije, za piosenki, które zapadaja w serce. Podziwiam też jej nieprzemijalną urodę. Niezwykła kobieta!
    Tak, rzeczywistośc zmusza nas do coraz większej ostrożnosci i podejrzliwosci, ale nie mozna dojść w tym do paranoi. Nie zawsze przecież świat chce nas oszukać, nie zawsze knuje coś przeciw niewinnym ludziom. Czasem zdarza mu sie jeszcze wyciągnąc życzliwą dłoń. Trzeba wyczuc, kiedy mozna mu ja podac. A czasem to niełatwe...Ty to jednak potrafisz. I bardzo dobrze!
    Ściskam Cię serdecznie, Gabrysiu!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się też wydaje Oleńko, że mam jakiś dodatkowy zmysł odnośnie tej życzliwości losu. A przede wszystkim biorąc udział w konkursie - ja od razu zakładam wygraną 😊 i zanim wysłałam odpowiedź , dokładnie sprawdziłam gdzie to jest i czy damy radę tam na dwa dni pojechać . I jak już otrzymałam informacje o tym, że wygrałam - jak mogłam mieć jakieś wątpliwości ? No powiedz - jak???😊Buxiaki 😘😘😘

      Usuń
  7. Gratuluję wygranej. Oj, kiedyś też słuchałam piosenek Edyty Górniak:) Masz rację - niesamowity głos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️ A głos Edyty ? - no właśnie nie podlega dyskusji 😊

      Usuń
  8. GRAŻYNA KOWALIK12 listopada 2019 12:38

    Nie będę się rozpisywać.Jedynie chcę zaznaczyć ,ze cieszę się razem z Tobą. A co do ludzi -są ludzie i ludziska.Nie rozumiem tych ,którzy starają się podcinać "skrzydła". Tak jak Asia uważam ,że dobremu człowiekowi szczęście sprzyja.A już jak wiesz od dawna twierdzę ,że Ty-Gabrysia kojarzysz mi się z czymś anielskim.....coś w tym jest to pewne.GRATULACJE ode mnie i Mietka

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótko i na temat. Gratuluję wygranej. Kto nie bierze udziału w konkursach nie ma szans na wygrane. A czy zawsze jest uczciwie, to każdy musi sam sobie odpowiedzieć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłączam się do gratulacji. O życiu prywatnym E.Górniak nic nie wiem i nie jestem ciekawa. Przyznaję głos ma piękny, ale parę razy oglądałam wywiady z piosenkarką i nie zachwyciła mnie swoim zachowaniem. Jak na mój gust za dużo w niej nonszalancji i sztucznego kreowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Iwonko , im jestem starsza tym z większą pobłażliwością traktuje takie nonszalancje i sztuczne kreowania, bo rozumiem... tam w środku każdego z nas jest bezbronne , czasem przestraszone dziecko i niejednokrotnie - te zachowania są po to, by je schować przed publicznej widokiem . I paradoksalnie - im więcej nonszalancji - tym więcej do zamaskowania . Na koncercie słuchając z uwagą tego, co mówiła - słyszałam zagubioną i bardzo samotną dziewczynkę. To jeszcze bardziej utwierdziło mnie w moich obserwacjach świata i ludzi . Czasem krzykliwość jest wołaniem o odrobine ciepła - to ma też niejednokrotnie miejsce na blogach - nie wiem czy zauważyłaś 😊to taka moja refleksja 😊 buziaki przesyłam I pięknie dziękuje za gratulacje

      Usuń
  11. Kto nie wierzy w szczęście, temu szczęście nie sprzyja:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.