Dzisiejszym Solenizantkom i nie tylko :)


Sercem malowany
pejzaż słonecznych barw 
na życie,
na  każdy następny dzień,
na wieczorne zadumania
Słonecznych promyków garść
i ciepłego przytulenia,
na chłodniejsze chwile
Zapełnione tęsknotą
za latem...
za ciszą...
za życzliwością...
Na dziś, na jutro, na pojutrze
na dzień, noc,
na radosne poranki 
i wieczory przy kubku 
melancholii spędzone
Jak wiosenne kwiaty
ledwie przebudzone ze snu,
pełne nadziei
życzenia niesione w dal
Jak anielskie zagubione 
piórko

6 komentarzy:

  1. Nie jestem dzisiejszą solenizantką, ale dziękuję za życzenia:))) Marzy mi się taki pejzaż słonecznych barw, marzą mi się słoneczne promyki, i kubek melancholii i anielskie piórko....Pięknie i refleksyjnie u Ciebie Gabuniu:) Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze zrobiłaś, że życzenia dla siebie zgarnęłaś Moniu. Dopisałam i nie tylko, bo osobiście znam dwie dzisiejsze solenizantki, które mam nadzieję, przeczytają życzenia. A bez okazji też można życzyć sobie słonecznych barw, szczególnie wtedy, kiedy tęsknota za wiosną zaczyna dawać się we znaki- prawda? Pozdrawiam Ciebie także - ciepło

      Usuń
  2. Oczywiście ,jak Monika też nie jestem solenizantką..dzisiejszą.Życzenia jednak zawsze chętnie przyjmę.....a szczególnie dzisiaj przyjmuję ,bo tak jak wczoraj była piękna ,słoneczna niedziela,dzisiaj jest szaro-buro-ponury poniedziałek......ale od czego są "poprawiacze nastroju"?....Ja także tęsknię za wiosną....ale wczoraj będąc na spacerze widziałam ją.....pokazała już malutki,bardzo malutki skrawek swojej szaty....więc idzie ku wiośnie dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywała... w ostatnim czasie dosyć spory kawałek szaty :) Dzisiaj u nas też szaro buro, a ja mam jeszcze dwa okna do umycia, bo mnie to słońce zmusiło wręcz do pracy. Ale dwa - to już końcówka , na jednym oddechu :)
      Pozdrawiam Grażynko i mam nadzieję, że mój wiersz tez zalicza się do „poprawiaczy nastroju”

      Usuń
  3. Słoneczne barwy Gabrysiu... - nigdy chętniej :) Zwłaszcza, jeśli to na każdy dzień :)
    Bardzo ciepło i miło Twoje serce wymalowało ten piękny, barwny pejzaż.
    Dziękuję za bukiet życzeń (dla mnie z tytułu to "i nie tylko") :)
    I ja także Tobie "na dziś, na jutro, na pojutrze..." i na każdą chwilę - ciepła w sercu nadal i pięknych barw dobra i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za życzenia :-) słoneczniej się zrobiło od razu

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.