Niespodzianka dla Basi :)

Fot. Gabrysia K.
Wyjątkowe Basie znam
z życzeniami do nich gnam
Moje Basie - znane
 są szczególnie ukochane
Jest Basia z Warszawy
 do pisania skora,
która książki pisze, od rana do wieczora
W księgarni na półce książki te znajdziecie,
gdy zaczniecie czytać
zaraz przepadniecie
Druga "moja" Basia, też jest wyjątkowa
 To moja Kuzynka
poważna księgowa
Lecz nie tak poważna jakby się zdawało
rymowanki składa
- jakich w świecie mało
Oprócz księgowania
pomysłów ma moc
Czasem przez pomysły,
nie śpi całą noc
Basie moje drogie
w dniu Waszego święta
"nadworna" poetka
o Was - też pamięta
Z życzeniami śpieszę najserdeczniejszymi
i chcę Was ucieszyć
rymami moimi
Zdrowia życzyć jak zwykle - wypada
niech żadna choroba 
w gości Wam nie wpada
Uśmiechem niech się każdy dzień zaczyna,
by nigdy nie była 
smutna Wasza mina
Świętej Barbarze w opiekę oddane
bądźcie szczęśliwe 
Basie kochane


9 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia dla Baś napisane,
    w środku nocy , z radością przeczytane.
    Rymy z serca płynące, na papier przelane
    dla Baś, które są Tobie bardzo oddane.
    Miło, że pamiętałaś o nas i naszym święcie
    życzenia zrymowane darując w prezencie.

    Prozą również dziękuję Ci Kuzynko za pamięć i życzę moim imienniczkom wszystkiego dobrego , zdrowia , szczęścia, radości i pogody ducha,
    dodałabym uśmiechu od ucha do ucha, ale miało być prozą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba znowu „pomysły” spać Ci nie dawały, że o 2,30 z łóżka Cię wywołały:-)
      Wszystkiego najlepszego Kuzyneczko Basiu!!!

      Usuń
  2. Gabrysiu... słów mi zabrakło... Czuję się wzruszona...
    Z serca dziękuję za pamięć, ciepło i pięknie wyrażone wierszem życzenia :) Ślę Ci uściski, przytulam, bo rymować nie potrafię i nie odpowiem tak pięknie jak Basia, która "w środku nocy" nie tylko czyta, ale też pisze :))) Przy okazji droga Kuzynko Basiu - Tobie też dziękuję za życzenia imieninowe i przesyłam serdeczności dla Ciebie :)
    Gabi - całuję i dziękuję Ci za to, że od rana zagościł w moim sercu uśmiech :) I mam teraz uśmiechnięte "od ucha do ucha" :))) serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu z Twojego uśmiechu :) Ja również uśmiecham się do Ciebie od rana i myśli ciepłe przesyłam imieninowo

      Usuń
  3. Co prawda ..ja nie jestem Basia, ale napisać coś przecież mogę.Przede wszystkim życzę Kuzynce Basi także wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta...
    Więc Basie dzisiaj niech świętują.....jak lubią najbardziej....a mając w swoim gronie .....Gabrysię,która ot ...tak po prostu...i wiersz-życzenie już są.....doceniam to bo sama w tych kierunkach .....niestety...a "cudu" w tej materii się nie spodziewam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako ta „nadworna” poetka Grażynko, czuję się zaszczycona, że mogę też w Twoim imieniu wierszowane życzenia przekazać:)

      Usuń
  4. Gabrysiu, jaki piękny wiersz, jakie trafne rymy, ile w nim radości i życzeń płynących z serca! Cudownie:) Ja też przyłączam się do życzeń dla wszystkich Baś! Wszystkiego dobrego! Ściskam Gabrysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka moja "laurka" Moniu dla Baś :) dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  5. Dziękuję wszystkim za życzenia,
    trochę po czasie ... ale bez upomnienia :)
    Sporo pracowałam
    i bloga nie czytałam ...

    Kuzynka Basia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.