ŻYCZENIE


Dziecino mała
w ubogiej stajence
złap w swoje rączki
me …serce
Złap serce świata wielkiego
zachowaj od złego
Od zimna na świecie
Mateczka Cię osłania
naucz świat cały…
kochania
By nigdy już w szopie nie kazał Ci
się rodzić,
bo tak się przecież Bogu nie godzi
By w siebie zapatrzony 
Przed siebie wciąż biegnący
nauczył się od Ciebie
miłości gorącej
Dziecino i jeszcze  prośbę mam do Ciebie
pamiętaj o mnie
tam w niebie
O zagubionych, samotnych
o chorych i tęskniących
Pamiętaj o wszystkich dookoła
A także pamiętaj Dziecino kochana 
 o moich cudownych Przyjaciołach

4 komentarze:

  1. Niech się spełni Twoje Gabrysiu ŻYCZENIE, bo dobre i piękne, niech przyniesie światu i ludzkim sercom pokój i napełnia miłością.
    Błogosławionych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu życzę Tobie także dobrych i błogosławionych ŚWIĄT

      Usuń
  2. Cztery świece spokojnie płonęły. Było tak cicho, że słychać było jak ze sobą rozmawiały. Pierwsza powiedziała: – Ja jestem POKÓJ. Niestety, ludzie nie potrafią mnie chronić. Myślę, że nie pozostaje mi nic innego jak tylko zgasnąć. I płomień tej świecy zgasł. Druga: Ja jestem WIARA. Niestety nie jestem nikomu potrzebna. Ludzie nie chcą o mnie wiedzieć, nie ma sensu, żebym dalej płonęła. Ledwie to powiedziała, lekki powiew wiatru zgasił ją. Trzecia: Ja jestem MIŁOŚĆ. Nie mam już siły płonąć. Ludziom nie zależy na mnie i nie chcą mnie rozumieć. Nienawidzą najbardziej tych, których kochają – swoich bliskich. I nie czekając długo i ta świeca zgasła. Nagle do pokoju weszło dziecko i zobaczyło trzy zgasłe świece. Przestraszone zawołało: Co robicie? Musicie płonąć! Boję się ciemności! I zapłakało. Wzruszona czwarta świeca powiedziała: Nie bój się! Dopóki ja płonę zawsze możemy zapalić tamte świece. Ja jestem NADZIEJA. Z błyszczącymi i pełnymi łez oczyma, dziecko wzięło świecę i zapaliło pozostałe świece. Niech nigdy w naszych sercach nie gaśnie Nadzieja i każdy z nas jak to dziecko, niech będzie narzędziem, gotowym swoją Nadzieją zawsze rozpalić Wiarę, Pokój i Miłość.

    Wesołych Świąt.Niech obfitują w pokój, miłość i nadzieje ,która nigdy nie gaśnie.

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne opowiadanie Agnieszko - dziękuję. Życze Tobie cudownych i spokojnych ŚWIĄT

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.