Bezludna wyspa


Czy marzysz czasem o wyspie bezludnej ?
Pustej cichej, ciepłej, otulonej oceanem
Sam na sam ze swoimi myślami, 
wspomnieniami, uczuciami...
Myślisz, że świat się zatrzyma, jak zamkniesz drzwi i wyjedziesz? Nic bardziej mylnego ;)
A może dobrze byłoby na takiej wyspie potrzymać za rękę 
bratnią duszę, która zrozumie, wysłucha, 
popłacze i pośmieje się razem z Tobą?
Jeśli marzysz - to marzenie spełni się za jakiś czas.
To mój nowy projekt, 
który będzie całkowitym zaskoczeniem i niespodzianką
Nic więcej nie zdradzę
Powiem tylko tyle
Warto będzie poczekać…
(Może czasem przyślę jakieś " pocztówki" ale to zależy od tego, jak na wyspie będzie działała poczta :))))

20 komentarzy:

  1. Wlałabym się pośmiać, niż popłakać, dość smutku na świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się przestraszyłam Asiu i chciałam poprawiać , ale o śmiechu też napisałam na szczęście 😊

      Usuń
  2. Zdecydowanie wolałabym mieć przy sobie bratnią duszę. Nie potrafię być sama. Nie cierpię samotności. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny charakter - popatrz... a ja znowu uwielbiam być sama i na takiej wyspie jak najbardziej kilka dni - sama bym pobyła ( zakładając że nie byłoby tam żadnych węży, pajjąkow itp...)

      Usuń
    2. Tutaj się podepnę swoim komentarzem, bo tknęło mnie, że mam tak jak Ty, nie przeszkadza mi to, że jestem sama, nie brak mi paplania o niczym, w samotności ładuję akumulatory. Lubię towarzystwo, ale nie bez przerwy! Dlatego zawsze rozwalały mnie wyjazdy służbowe, a szczególnie, kiedy dzieliło się pokój w hotelu z innymi, brrr... zero samotności :-D Jeszcze tak na zakończenie dodam, że własnie kończę "Prowadź swój pług przez kości umarłych" O. Tokarczuk i z przekąsem stwierdzam, że jestem bardzo podobna do Janiny Duszejko haha :)

      Usuń
  3. Chyba każdy czasem marzy o bezludnej wyspie:) Pytanie tylko na jak długo?
    Zamyśliłam się w miejscu: "Myślisz, że świat się zatrzyma..." To jednak smutna rzeczywistość - niewiele się zmieni gdy nas zabraknie. Może ktoś bliski zatęskni i tyle.
    Serdeczności Gabrysiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Ewuniu, ja raczej miałam na myśli to, że nieraz wydaje nam się, że cały czas musimy mieć wszystko pod kontrolą. Nie mamy prawa ani na chwile zwolnić i zrobić coś tylko dla siebie, czy chociażby wyjechać samemu na 2-3 dni, bo mamy wrażenie że świat się zawali , dom się rozpadnie i w ogóle będzie koniec świata 😊 A tym czasem nic takiego się nie dzieje, to tylko w naszych głowach siedzi i „ mówi „ że stałe musisz stać na posterunku i na baczność. 😉

      Usuń
  4. Wyspa tak, ale nie bezludna☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 ta „ moja” taka całkiem bezludna nie będzie - jednak bratnie dusze ...

      Usuń
  5. Jeżeli rzeczywiście masz na myśli wyjazd, to życzę miłego, udanego pobytu.Gdyby jednak okazało się, że ta wyspa bezludna, to miejsce akcji Twojej nowej książki, to niechaj na niej nie będzie pająków, węży i innych gadów, bo też ich nie cierpię. Ukłony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ja i bezludna wyspa ? Za wielki cykor ze mnie 😊 masz racje , to będzie książka i nie tylko moja ... już się moje towarzyszki
      „ pakują” . Będzie się działo - sama nie wiem - co z tego wyniknie 😉 Ściskam kochana ❤️

      Usuń
  6. Intrygujesz... Ciekawa jestem, co tam wymyśliłaś:) A o bezludnej wyspie marzę czasem, i owszem...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jeszcze nie wiem do końca - co wymyśliłam :) Ale ufam intuicji :)

      Usuń
  7. Z pewnością najpiękniejsze przed Tobą Gabrysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że tak będzie i wszystko na to wskazuje :)

      Usuń
  8. O bezludnej to nie. Ale takiej co jest w rytmach slow i klimatach hygge to tak i to bardzo i w objęciach pięknej przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsce :) Już je widzę oczyma wyobraźni.

      Usuń
  9. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Well over 160 000 women and men are hacking their diet with a easy and secret "water hack" to drop 1-2 lbs each night as they sleep.

    It is proven and works with everybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Hold a clear glass and fill it with water half full

    2) And now use this weight loss hack

    so you'll become 1-2 lbs thinner as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe pomysły?😁 Czekam z niecierpliwością. Życzę wytrwałości w szukaniu odpowiedniej wyspy🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️Wyspę już znalazłam 😉 i zapewniam - ta książka warta jest oczekiwania .

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.