Przedurodzinowo

W pewnym wieku ( pogodnie dojrzałym) nie wyczekuje się już urodzin tak, jak było to w czasach dzieciństwa. 
Nie wiem dlaczego, ale najbardziej utkwił mi w pamięci jeden urodzinowy prezent.
Była to pasta do zębów Putzi, szczoteczka i kubek - cały komplet.
Wąchałam tę pastę jak... no wąchałam :) bo w tamtych czasach nic tak nie pachniało tak, jak ona.
Ale ja nie o tym...
Jak tu się nie cieszyć z nadchodzących urodzin i jak tu je zataić? Skoro już dostaję TAKIE prezenty :)
Ten nadszedł od Pani od biblioteki  - Joasiu nie wiem co powiedzieć. To że dziękuję i że nie zasługuję ?... To za mało.
Zobaczcie sami :)

Urodzinowo dla Gabi

Czy Anioł
ma białe skrzydła
czy szatę
ma lekką jak tiul?
Czy w chmurach 
gdzieś pomieszkuje
i nie wie
co znaczy ból?

Czy może 
okiem surowym
nasz ziemski padół
lustruje?
Czy marszczy 
swe gładkie czoło
i naszych łez oczekuje?

Na szczęście
Anioł nie z chmury
przyleciał do nas
i spoczął.
Możemy
dobrze się przyjrzeć
jego łagodnym oczom.

Korale na szyi
poznaję,
szydełko w ręku
swym trzyma.
Ten człowiek 
z oczami Anioła
GABRYSIA się właśnie
nazywa!


Joanna K.

8 komentarzy:

  1. To fakt Gabrysiu,że nie da się zataić dnia Twoich Urodzin (ja mam oczywiście zapisaną datę w kalendarzyku). A nie bądź taka skromna (zresztą to chyba raczej dobra cecha) ,ze nie zasługujesz...tak czasami myślę,że nie wiem ,ale kilka lat temu nie wiedziałyśmy o swoim istnieniu,a dzisiaj znamy się "internetowo","słuchowo" a nawet udało nam się "oko w oko"....no i cóż mogę powiedzieć.....fajna z Ciebie Babeczka.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, dziękuję za Twoje słowa i myślę, że kiedyś jeszcze to "oko w oko" uda nam się powtórzyć. W końcu nasze sanatorium - blisko Was to tylko kwestia czasu :)

      Usuń
  2. Gabrysiu, jeśli nie Ty zasługujesz, to kto? Myślę, że twój domowy Anioł powie to samo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu - jeszcze raz dziękuję, a domowemu Aniołowi też bardzo się podobało to co napisałaś.
      Ja naprawdę poczułam się wyjątkowo dzięki Tobie :)

      Usuń
  3. Ale mam zaległości. Nadrobię, obiecuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna niespodzianka i piękny prezent! Gabrysiu, w takim razie ja także przyłączam się do życzeń, wszystkiego naj, naj! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.