O ławeczce raz jeszcze




Kochani
Chciałam podziękować z całego serca tym z Was, którzy dali mi odczuć w pierwszych dniach projektu, że warto...
Projekt ruszył w szybkim tempie i mam nadzieję, że obecny zastój jest tylko chwilowy.
Dziękuję za udostępnianie i miłe słowa zachęty, na blogach 

Asi - Jotki


I Iwony Zmyślonej


Nie wiem, jak mam wyrazić swoja wdzięczność.
Wysłałam dziesiątki zaproszeń na Anielską ławeczkę i mam nadzieję, że wcześniej czy póżniej odzew będzie.
Doszły mnie wieści, że niektórzy po prostu " boją się" wpłacić bezpośrednio poprzez przekierowania.
Znalazłam na to sposób. 
 Jeśli ktoś z Was chciałby usiąść jeszcze na Anielskiej ławeczce, pomijając wpłatę bezpośrednio  na Polak Potrafi, to proszę  
o wiadomość prywatną. 
Jak widzicie, nagrody się wciąż tworzą :)

Ponawiam jeszcze raz moja prośbę :) 
Każda nawet najmniejsza kwota - przybliża nas do celu i nie macie pojęcia jak  cieszy  zdanie
 "wsparłam i podaję dalej" 

 Taki łańcuszek serdeczności

11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za powodzenie akcji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się uda Gabrysiu:) Marze o kolejnej książeczce z Twoimi wierszami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko marzenia się spełniają 😊 i tego się trzymamy 😘

      Usuń
  3. Bardzo mocno trzymam kciuki, by się wszystko udało i też w to wierzę. :) Przytulam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj została przekroczona trzynastka 😊 jeśli chodzi o ilośc wpłacających - mam nadzieje że zastój minie 😊

      Usuń
  4. Zaproszenie wierszem cudne:-)
    Dobry pomysł, zwłaszcza dla tradycjonalistów....

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły są niezastąpione :) Ot taki hołd dla nich :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.