Stało się

Materiał do drugiego tomiku właśnie opuścił moją skrzynkę mailową :)
Teraz tylko czekamy. Będzie troszkę inny - ale nie całkiem. Prosiłam, by był wizualnie i gabarytowo podobny do "Pogodnej". Może trochę inny w środku - zresztą sami zobaczycie. 
Będzie na okładce logo 

i dużo innych niespodzianek.
A przy redagowaniu...


Zagrała mi także  w sercu melodia
wdzięczności
dla moich Rodziców
Tam z góry widać szerzej i dalej
Posyłam Wam
ten mój promyk radości
zawarty w kolejnym tomiku
Niechaj cieszy
Was tam gdzie jesteście
A kiedy się spotkamy
powiecie mi jak Wam się podobało


15 komentarzy:

  1. No to Gabrysiu czekamy niecierpliwie, może jakaś audycja z Tobą w tej telewizji, może jakaś nagroda?
    Dumna jestem, że znam taką przemiłą i ciepłą poetkę:-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu - mam obiecany udział w audycji, jak tylko tomik się ukaże :) I bardzo się z tego cieszę. A ja dumna jestem z takich Czytelników , którzy stają się i coraz bardziej bliscy ;)

      Usuń
  2. Gratuluję! Super, że krok po kroku idziesz do przodu :-) Przyznaję, że wiersze ostatnio nie wpadały w moje ręce, jakaś taka mało liryczna jestem. Nie umiałabym też pewnie napisać wiersza. Chylę czoła przed talentem. A może też się skuszę na Twój tomik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gaju :) co do wierszy i poezji, to ja staram się odczarować właśnie o niej wyobrażenie. Moje wiersze to taka „Planacja pozytywnych myśli” :) tylko pisana poezją, bo nigdy nie lubiłam się rozpisywać. Dlatego bardzo podoba mi się Twój blog - bo myślimy podobnie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wspaniale Gabrysiu,że się stało.....więc tylko uzbroić się w cierpliwość (kiepsko u mnie z nią).Może tak jak Gaja nie jestem taka liryczna i wiersza nie napiszę ,ale podziwiam tych co maja takie talenty i potrafią trafić do mojego..."wnętrza" oj zabrzmiało to tak górnolotnie ,ale wiadomo o co chodzi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że trafiam do Twojego wnętrza - jakkolwiek by to nie zabrzmiało. Twój wpis już powędrował w świat :)Dziękuję jeszcze raz

      Usuń
  4. Ojejku, to cudownie. Ja jeszcze na noszę poprawki, w piątek mam spotkanie z władzą Iławy oraz artystkami, które poprosiły o udział w moim tworzeniu książki... i wyszedł z tego tryptyk. :) Już nie mogę się doczekać Gabrysiu, nowego tomiku, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekamy razem Aniu :) buziaki

      Usuń
    2. Ja jednego jestem pewna, że moja powieść, przy Twoim tomiku Gabrysiu to się chowa. Mam nadzieję, że wypracuję sobie taki talent pisarski, choć odrobinkę taki jak Twój. :)

      Usuń
  5. Gratuluję! Zaciskam kciuki za sukces i oczywiście z niecierpliwością czekam na efekt finalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziś już dostałam projekt okładki i tekst do korekty :)

      Usuń
  6. Pięknie@ Gratuluje z głębi serducha :) Przepięknie piszesz, człowiek czuje, że czytając Twoje słowa wnika w Twoje bogate serducho i niezwykła duszę :) raz jeszcze bardzo serdecznie gratuluję:) Niech Ci się wszystko spełni, co tylko sobie wymarzyłaś :) uściski i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :) Życzenia płynące z Dobrego Przystanku mają w sobie niezwykła moc :)
      I na pewno się spełnią. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.