List do Anioła

rys. Bianka Buczek kl 3 C - Lublin

Napisałam kiedyś list
bardzo krótkiej treści
Tyle jej było mniej więcej
ile  na kartyce z notesu  się mieści

Napisałam w tym liście
do Stróża Anioła,
że nieraz kłopoty są dookoła
Że martwię się tym i owym 
 - więcej może
i mam nadzieję, 
że mi Anioł pomoże

Liścik zamknęłam
w anielskim pudełku
Pudełko anielskie
 jest także niewielkie
Liścik schowałam 
i zapomniałam

 I kiedyś tak sobie myślę wieczorem
że wszystkie zniknęły 
kłopoty spore
do anielskiego pudełka zajrzałam

O liście tym dawno
 już zapomniałam
 To wszystko, co w liście napisane było
co do jednej literki 
się wypełniło

rys. Ala Jaszczuk kl. 3 B - Lublin



9 komentarzy:

  1. Oj Gabrysiu, gdy będzie mi kiedyś pod górkę, to też napiszę list do Anioła...lub napiszę do Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać do mnie Asiu - anielskie pudełko sprawdzone :) Mogę pośredniczyć - jeśli zajdzie taka potrzeba

      Usuń
  2. Zapomniałam dodać, że rysunki dzieci cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne, cudne - muszę zrobić w końcu przegląd i galerię na blogu zamieścić. Trudny wybór, bo wszystkie ładne.

      Usuń
  3. Wierzę w skuteczność -wierszy,myśli ,modlitw do aniołów. Mamy wśród nas tylu aniołów i anielic,że jest w czym wybierać. A rysunki są cudne i przyznaję się i nawet się nie wstydzę ,że mając lat 50+ nie potrafię narysować takich -stwierdzam to jak najbardziej poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do rysunków Grażynko - to nie jesteś osamotniona. Ja też nie dorównam żadnemu z tych które do mnie dotarły

      Usuń
  4. Chyba zapatrzyłam się na Asię bo też zapomniałam dodać ,ale dla jasności,że nie potrafię takich -czyli pięknych.Ktoś tam po drodze poskąpił mi trochę ....ot zdolności też.

    OdpowiedzUsuń
  5. słowa mają magiczną moc, gdy rodzi się myśl, kiedy ją zapiszemy, wypowiemy życzenie to tak jakbyśmy wysłali zamówienie, a potem to już tylko wiara, troszkę działania i takie oto cuda się zdarzają... malowane aniołki są piękne :) pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i nieraz się o tym przekonałam. Taki list - zamówienie cuda działa :) Pozdrawiam również słonecznie

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.