Misiaczkowo cz.4

Rys. Martyna Soja kl.1a Dorohusk




Misiaczkowo KLIK cz.2




Misiowy tata - Barnaba nawet nie był zmęczony
- Na dziś praca skończona - pomyślał zadowolony
 Piłę wyczyścił na sanki położył
i drewno na sankach równiutko ułożył

Czas do domu - pomyślał - podrapał sie w głowę
- Szybko coś  dzisiaj - wszystko mam gotowe
Ruszył więc szybciutko do domu swojego
bardzo mu się chciało obiadku ciepłego

Śpieszył się nasz misiu bo bardzo był stęskniony
śpieszył się do synka i do swojej żony
Drogę do domu wybrał tę - na skróty
bo miał wyjątkowo - przemoczone buty

- Chyba trzeba będzie kupić buty nowe 
z mokrymi łapkami choroba gotowa
I tak rozmyślając do domu doszedł polną drogą
lecz bardzo się zdziwił - w domu nie było nikogo




10 komentarzy:

  1. Oj, końcówka wiersza zapowiada jakąś niespodziankę...drugi rysunek przepiękny, nawet tęcza jest, to chyba oznaka dobrego zakończenia:-)
    Pomyśleć, że maluchy tak ładnie rysują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że napięcie rośnie... :) wszystkie rysunki dzieci są piękne, następny post to będzie mini galeria prac, które już otrzymałam.

      Usuń
  2. Wierszyk jak zwykle uroczy, a obrazki po prostu przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, wiersz dla dzieci na początku trochę mnie odstraszył, ale myślę "przeczytam" - i przeczytałam. Czytając, stanęło mi przed oczami moje dzieciństwo, pamiętam jak uwielbiałam książki (zresztą to mi zostało do dzisiaj), a na początku własnie były te pisane wierszem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Bożenko, że po raz kolejny udało mi się Ciebie pozytywnie zaskoczyć:) O to między innymi chodzi w pisaniu dla dzieci. żeby każdy z nas w sobie to dziecko także odnalazł. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Z przyjemnością przeczytałam Twój kolejny wiersz 😉 Na galerię prac dzieci czekam z niecierpliwością 😉 u mnie pora urlopu, więc myślę, że jak wrócę galeria będzie już"czynna".
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się Tobie także wierszyk podobał, mam nadzieję, że przeczytałaś wszystkie części „misio - noweli” bo będzie dalszy ciąg.

      Usuń
  5. Ależ tu Misiaczkowo i kolorowo kochana! Aż się lepiej na duszy robi widząc, tak radosną twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej dziecięcej twórczości mam pełne szuflady. teraz przerwa w szydełkowaniu ( zapalenie spojówek) to zajmę się tworzeniem galerii z nadesłanych prac.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.