Imieniny Moniki



W samym środku lata,
gdy słoneczko z nieba nie znika
Imieniny dziewczyny
o imieniu Monika
Moniki są niezwykle miłe,
oraz bardzo sympatyczne
a do tego wszystkie Moniki
to dziewczyny - śliczne
Znam Monikę nie jedną 
może dwie, a może, trzy lub cztery
I każda z nich posiada bardzo piękne 
i dobre maniery
Monika Patronka - świętą była
i z cierpliwości słynęła
Skończyła z sukcesem 
dzieło, które z trudem rozpoczęła
W Dniu imienin życzenia Monikom 
chcę wierszem ułożyć
i tą drogą je złożyć
Oby cierpliwość jaką Wasza Patronka miała
i Was - nie opuszczała
Uśmiech niech zawsze na twarzach Waszych gości
wszak imię Monika -  to źródło radości
Imieninowo - kolorowo 
i świątecznie
Niechaj Wam się wiedzie 
po prostu - bajecznie 


12 komentarzy:

  1. To i ja ślę życzenia,
    niech im się życie
    na lepsze zmienia,
    niech spełni się,
    co wymarzone
    niech ziści się
    to, co wyśnione...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że Moniki przeczytały tylko na odpowiedź jeszcze czasu nie miały, bo świętowały ;)

      Usuń
  2. Może przyłączę się do życzeń dla dziewczyn o imieniu Monika nie wierszem,jedynie wspomnieniem...o tych co noszą to imię i je znam.Jedno co mogę stwierdzić to to ,że Moniki to fajne dziewczyny.Przy okazji dowiedziałam się ,ze to imię pochodzenia greckiego monos ( jedyny ,sam).Dawniej nadawano to imię jedynaczkom.Wiadomo też,że to imię stało się sławne głównie za sprawą matki świętego Augustyna -też świętej Moniki.
    Dla wszystkich Monik zatem.....niech im słońce świeci a czas o ile chcą wolniej leci....oraz dużo miłości .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałam się, że niektóre Moniki obchodzą imieniny w maju, ale życzeń nigdy dosyć prawda Grażynko?

      Usuń
  3. Chyba nie mam wśród znajomych żadnej Moniki, jedynie wiem, że córka ( już osiemnastolatka) dawno nie widzianej koleżanki ma tak na imię. A malutkiej Moniki nie spotkałam od bardzo dawna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, chyba mało spotykane wśród dzieci, uświadomiłaś mi to teraz. Tyle pisałam już dedykacji na spotkaniach z dziećmi i chyba żadnej Moniki nie było. Czasem jednak są takie imiona, że musze zapytać jak się je pisze i wcale to nie jest żart...

      Usuń
  4. Moja siostra ma na imię Monika, jednak imieniny obchodzi 4 maja razem z patronem strażaków św. Florianem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam siostrę w maju na bloga :) Akurat taka Monika mi się trafiła, która dzisiaj świętuje i pozostałym się przy okazji życzenia ode mnie „dostały” :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale piękne życzenia !!! Znam kilka kobiet o tym imieniu i nie zawiodłam się na nich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ULu i myślę, że Monikom też się podobały życzenia.

      Usuń
  6. To i ja się do życzeń przyłączę, bo sporo Monik znam :) Zresztą kiedyś (przynajmniej tak mi się wydaje) to było bardzo popularne imię, a obecnie wśród dzieci znajomych, rodziny i koleżanek żadnej Moniki nie spotkałam...czyżby to imię było już "staromodne"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj doszłam do wniosku że chyba masz rację z tym „staromodnym” . Tak jak pisałam w komentarzu gdzieś wyżej, nie przypominam sobie dedykacji dla dziewczynki o imieniu Monika. Chyba potrzebny jakiś serial z Moniką w roli głównej:)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.