"Droga" i nowa książeczka


Jak to dobrze że mam 
swoją drogę 
Czujesz że radość ona mi sprawia? 
bo nawet 
 w tym oszalałym świecie
 Bóg nam swe znaki zostawia 
Jak to dobrze że drogę wyznaczył 
bym się nie pogubiła 
i sprawił że w odpowiednim czasie 
na odpowiednich ludzi trafiłam 
Otwieram szeroko oczy 
by drogowskazy zobaczyć 
Żeby nic nie przeoczyć 

obecność na świecie zaznaczyć 



Plan spotkań promujących nową książeczkę
 październik

5.10 Filia biblioteczna Jaworzno Szczakowa
6.10. Lędziny SP nr 1

11.10  - MBP Łaziska Górne
12.10 -  MBP Chełm śląski
18.10. SP nr 13 Mysłowice
24 - 27. 10 - Inowrocław ( plan zna Jotka :) )

21 komentarzy:

  1. To wielkie szczęście trafić w życiu na właściwą drogę Gabrysiu. To wspaniale, że ci się udało i że spotkałaś na niej wspaniałych ludzi. To wspaniałe także, że owocem twojej "wędrówki" po tej drodze są wiersze i książki. Powodzenia w dalszej wędrówce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to szczęście Iwonko, chociaż nie twierdzę że tak było od razu. Ale co nie zabije... :) Buziaki

      Usuń
  2. Ohhh Wspaniały wiersz. Wierzę, że Bóg nami kieruje. Pewnie on lepiej wie, co dla nas dobre, czego potrzebujemy się nauczyć, co zrozumieć. On zawsze ma swoje plany, często odbiegające od naszych. Mnie bardzo to ukazuje. hehe Gratuluję nowej książki, całym sercem gratuluję. Będziesz tak blisko mnie. Widzę, że książka jest bardzo ciekawie wydana, jestem pewna, że jest cudna. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładnie wydana - nie mogę się napatrzeć chociaż zmieniłam wydawnictwo i żałuję że tak późno. Dziękuję za miłe słowa - pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wspaniały wiersz, przepiękny.
    Aż człowiek czuje, że dotyka czegoś ważnego.
    Szkoda, że nie mam bliżej, bo chętnie wybrałabym się na tę promocję książki.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ładnie napisane Madziu - pozdrawiam

      Usuń
  4. Już okładka zachęca czytelnika :-)
    Plan spotkań w realizacji, chętnych dużo, czasu mało, dzieci już się cieszą i pytają o misie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by tak raz dla odmiany o mnie zapytały :) Ale z misiami chyba nikt jeszcze nie wygrał :) To już za miesiąc będzie się działo. Czas szybko mija i już się cieszę

      Usuń
  5. Kolejny sukces Gabrysiu:) gratuluję książeczki z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Myślę, że tak właśnie można to nazwać - sukces :) Nie myślałam, że moje książeczki dla dzieci będą się tak podobały. A tu proszę trzecia w ciągu niecałych dwóch lat :)

      Usuń
  6. Gabrysiu, gratuluję, wiersz jak zawsze przepiękny, taki, który mówi,że NIGDY nie jest za późno, nigdy, jeśli tylko się bardzo czegoś pragnie,otworzy się serce i pozwoli się poprowadzić Panu Bogu. Na pewno kupię Twoja książkę !
    Pozdrawiam Cię słonecznie i bardzo optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za Twoje słowa. To właśnie usiłuję przekazać, że nigdy na nic nie jest za późno. Trzeba tylko zaryzykować :)

      Usuń
  7. Piękny wiersz, dodaje wiary :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Gratulacje. I powodzenia przy promocji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.